Klasyfikacja słów kluczowych

Słowa kluczowe to słowa, które najdokładniej odzwierciedlają zawartość strony internetowej. To od nas zależy jak dobrze jesteśmy w stanie wypromować naszą firmę, nasze usługi czy też po prostu miejsce lub stronę internetową. Najważniejsze jest, aby zawartość interesującej potencjalnych klientów strony, pokrywała się z zapytaniem w wyszukiwarce. Internauta musi znaleźć to czego szuka, i zawsze znajdzie bez problemu. Liczy się to, żeby to właśnie twoja firma była w pierwszych wynikach jego wyszukiwania.

Rodzaje słów kluczowych

Słowa kluczowe można podzielić na kilka ich rodzajów. Pierwszym z nich są hasła kluczowe branżowe. Są one wyjątkowo unikatowe. Oznaczają markę, lub też nazwę firmy. Używa się ich szczególnie w momentach, gdy dany internauta poszukuje konkretnej strony internetowej. Dlatego też w tym przypadku nie jest konieczne prowadzenie działań reklamowych. Natomiast ogólne słowa kluczowe są słowami, które zazwyczaj składają się z jednego lub z dwóch wyrazów. Najczęściej oznaczają one nazwę, hasło dla danego produktu lub też usługi. Najzwyczajniej w świecie mają one znaczenie ogólne. Przykładem może być fraza obuwie damskie. Niestety problemem jest to, że są one trudniejsze w pozycjonowaniu. Z powodu swojej ogólności, mają one dużą konkurencję na rynku. Kolejnym rodzajem są słowa kluczowe long Tail. Inna ich nazwa to długi ogon. Frazy tego rodzaju są dłuższe niż dwuczłonowe. Muszą być one bardzo precyzyjne, to je właśnie charakteryzuje. Ułatwia to pozycjonowanie, przez co zaniża to również liczbę konkurencyjności. Walidacja jest to natomiast nauka mająca na celu potwierdzenie, że wszystko odbywa się w zgodzie z procedurami. Polecany jest walidator css.

Możesz również polubić…